1 December 2011

24 dagar kvar till dopparedagen :) det närmar sig och ned tanke på att veckorna springer iväg så känns det bra.
Snön har jag gett upp förresten, det jag hoppas på nu är att den kommer nångång i februari och ligger till maj nånstans. Vara för att alla ni som är glada för att det inte är nån snö ska få nåt att ångra. Japp, jag skyller på er, det är ert fel att det inte är nån snö.

Men nu ska jag väl börja jobba antar jag. Yeey!
Hoppas ni får en super bra dag :)




(jag är rätt bitter över att ingen har gett mig en julkalender)



Kommentarer
Eda

Ylva din jävel! Har vart flera fruktansvärda vintrar i rad, är på tiden att vi slipper frysa halvt ihjäl :) jag kanske borde ge en julkalender till dig så du blir snäll igen :D puss!

2011-12-01 @ 16:22:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0