14 December 2011

Jo jag vet, det var längesen jag skrev nu. Jag har haft det lilte tugnt det senaste, men nu har nedräkningen börjat.
Men annars är allt bra med mig (förutom den då), jag lever och har hälsan :)

I helgen fick jag reda på att mamma fått en kanon vattenläcka så hon har fått riva upp och ut allt ur köket plus golvet i hall och lillarum. Vardagsrumsgolvet kanske också måste brytas upp :/ så en tanke till henne, inte kul att fira jul i det, men va ska man göra. Nu är det som det är. <3

Igår var det Lucia, då var jag och Petter på Junedallskolan och kollade på deras legendariska tåg <3
Lika underbart fint som när jag gick där, saknade dock tomtespelet. Men man kan ju inte få allt.
Efter det så köpte vi med kinesmat  hem och hade romantisk middag med ett glas vitt framför tv och Jägarna 2.

Jag har nog inte så mycket mer att tillägga som vanligt typ.
Känner inte jätte mycket blogginsperation just nu, känner inte så mycket alls faktiskt. Känns som jag börjar närma mig botten, men snart är det över och då är det bara till att ta nya tag och hoppas hoppas hoppas och hoppas igen.

Hoppas att allt är bra med er !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0