18 December 2011

Då var denna helgen slut, fasen va fort tiden går nu för tiden. Men ingen är gladare än jag :)
En till bra grej, jag har ingen söndagsångest idag. Vet ni varför? Jo för att jag är leedig imorgon med. Jag tog ledigt, fixa lite julklappar och så.

Helgen har varit kanon.
I fredagskväll hämtade syster Emma mig vid 21.30 och vi åkte ut till henne, drack lite cider och kollade på Titanic.
Sen vaknade jag på lördagmorgonen av att Markus ville ha hjälp med påsättning av tv:n. Sen var det frukost och efter det ut och leta gran. Hittade en jääättteee fiiin!

Sen kom jag hem till en bakfull Petter, himla trevligt. vingade upp honom ur sängen och sen fixade jag med granen och klädde den och tro det eller ej, den blev ännu finare.



Idag så har vi varit hos mamma en sväng, hon behöver lite uppmuntning och sällskap nu så vi köpte med en flaska glödd och Marabou schweizernöt, att hon blev glad.

Och nu är det kväll i tvättstugan, ska bara ner och hämta skiten här om en lite stund.

Nu har jag inte så mycket att skriva mer faktiskt. Jag gjorde ett inlägg som tidsfördriv när jag väntar på att få mer energi på CastleVille, ännu ett beroendeframkallande spel på facebook. Sjukt störande, vi får se hur länge jag orkar med det, haha.

Men nu har jag nog samlat ihop lite så jag kan fortsätta spela.
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag :)





Nu är det bara 6 dagar kvar till julafton <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0