2 December 2011

Sjukt skönt att det är fredag idag. Efter denna hemska vecka så ska det bli väldigt skönt med helg.
Idag blir det eller har det inte varit så mycket alls att göra. Mest slöat och druckit lite cider.

Imorgon dock då händer det grejer.
Först så ska jag träffa Malin och vi ska fixa en grej. Underbart att hon kan och jag tror det kommer bli riktigt nice :)
Efter det så åker jag hem till min kära Eda, sjuukt längesen vi sågs så det är dags <3


Så inte mycket mer att tillägga faktiskt, ville mest bränna lite tid..

En liten ledtråd till va Malin ska fixa imorgon



Hoppas ni får en urbra helg!!







Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars
I could really use a wish right now


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0