26 December 2011

Då var julhelgen över och imorgon återgår man till vardagen på jobbet igen. Men dock är det bara 4 dagar kvar på viket nu :)

Men julhelgen har varit super, bästa julen någonsin tror jag. Jag har fått massa fina julklappar, tack så otroligt mycket för dom.
Igår var det juldagen och en av de största partajar dagarna på året. Men eftersom ingen vill umgås med mig och Petter längre ;P så satt vi hemma, gjorde Tapas, drack vin och kollade på film. Inte alls dumt det heller, vi sparar partajandet till nyår :)
Dessutom så var vi ju inte bakis idag så vi åkte upp till a6 och skulle mellandagsreashoppa lite. Jag "fick" visst en lite sen julklapp från tomten. Under tv:n i vårt vardagsrum står nu ett Nintendo Wii. WIIHOO!!! Så det är vad vi har lekt med hela eftermiddagen. Tråkigt nog så var ju Petter som vanligt mycket bättre än mig i alla spel som fanns (förutom boxningen, jag ägde honom), så jag får nog öva lite, oh nej!


Men nu lite tv-tittande innan det blir sängen.

Puss och Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0