Nyårslista :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
-Jag har vantrivts på ett arbete, som äntligen är slut nu



Har du några nyårslöften?
-Joo, lite kanske. Att börja träna och bli nyttigare kanske. Vi får se hur länge det håller, haha.



Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
-Hmm.. Det vettifan. Inte vad jag kommer på

 


Vilka länder besökte du?
-Jag var en vecka i turkiet med mor och Zandra, heelt underbart!

 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
-Brytt mig om andra, tolka det rätt :P

 


Bästa minnet från 2011?
-När Karin, Petter och jag åkte ut i Bunn och var där en hel dag, fiska, sola och bada

 

 

Bästa köpet?
Nintendo Wii :D

 


Vad spenderade du mest pengar på?
-Mat och hyra antar jag :P



Gjorde någonting dig riktigt glad?

-Petter <3



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

-Gladare att jag har börjat få ordning på jobb/ ekonomi, får se hur det går nu det nya året. Ledsnare, att jag saknar vissa personer



Favoritprogram på TV?
-TV/Dator :P Chuck, Glee, VampireDiaries




Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
-Mer pengar, haha.


 


Vad ser du mest framemot med år 2012?
-Ett nytt år med vänner, familj och sambo. En ny lägenhet (hoppas jag), fast jobb (hoppas jag) och massor med kärlek och lycka

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0