11 Februari 2011

Vaknade och fick rusa upp ur sängen idag, men så kan det vara en gång i månaden. Suck.. Nu kom den med.

Men i övrigt så kände jag att dagen skulle bli kanon. Arbetsintervju och reunion med brudarna ikväll, kan det bli bättre?

Så gick jag in på banken för att för säkerthetsskull kolla så jag hade fått in pengarna för telefonen. Nej det hade jag ju inte då. SUCK SUCK SUCK!!!
Kollade min mail för att se ifall kööparen hade haft några problem, och tydligen. Han ville veta vilken bank jag hade, som om det spelar någon roll? Så nu hoppas jag på att han har swedbank, annars blir det inte mycket partajande ikväll. BLÄÄÄ!!

Ha det underbart nu ska jag springa över till andra sidan och prata med min nya chef.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0