15 Februari 2011

Idag var en mycket tung dag på jobbet, chefen måste snart fatta att vi inte orkar jobba en för lite personal längre. Det börjar bli sjukt jävla tugnt nu alltså. Så när jag kom hem från jobbet vid 15 typ var jag helt död. Önskade att jag kunde lägga mig på soffan och sova en stund, men det skulle vara himla dumt eftersom jag inte hade kunnat sova ikväll då och då hade jag varit trött imorgon när jag börjar jobba tidigt, trodde ja ja. Kom nu på att jag jobbar kväll imorgon. Typiskt, den där skönhetssömnen hade inte gjort nåt. Men så äre!

Nu sitter jag och spelar BurnPut, börjar dock bli lite smått frustrerad och arg eftersom bilen itne åker där jag vill att den ska åka. Elak bil!

så istället för att bränna lite tid så tänkte jag lägga in lite bider från gårdagen..

vi gjorde potatishjärtan, ja veet, grymt töntigt.. haha!



Imorgon gäller det nya jobbet iaf, 13-21. Det ska bli sjukt kul och massa spännande :) Hoppas att jag kommer att trivas bara och isåfall kommer att få massa tider där. Liite smidigare att jboba på råslätt än på ekhagen när man bor på råslätt..
Men nu ska jag väl skrika vidare på BurnPut en stund innan jag hittar på nåt annat.
Ha det underbart!





Du är underbar <3 även om du är en stor gris ibland!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0