24 Februari 2011

Jag har vaknat flera massa gånger inatt, dels av hemska och jobbiga drömmar och dels för att jag var kanon förkyld.

Nu sitter jag mest i soffan och försöker kurera mig med te och fix med datorn. Massa program som ska instaleras och så vidare. Gjorde en jobbig upptäckt, hälften av mina bilder är borta. Kuuul?! Tur att de flesta faktiskt finns på facebook.

Vad som händer idag är nog inte alls så mycket, handla lite kanske, laga lite mat, dega i soffan och se till så jag inte blir sjuk till helgen för det vore ju inte så roligt.

Kvällen hos Jenny igår var kanon, dricka vinet och spela spelet och skatta mycket.


Ha en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0