27 Februari 2011

Vaknade vid halv 7 av att jobbet ringde och ville att jag skulle börja klockan 12 istället för 16 idag, inte en chans fick dom till svar. Jag tror inte att dom hade velat ha mig på jobbet vid den tiden idag.
Men sen somnade jag om och vaknade inte förrän vid 10.30, shit så länge har inte jag kunnat/fått sova på länge. Underbart!


Men trött som ett as är jag iaf idag, men jag måår inte dåligt iaf. sköönt det. Men jag ser inte riktigt fram emot att jobba ikväll ändå, hade gärna tillbringad dagen i min säng med en påse chips och cola.


Nu är det som det är och jag ska nog lägga mig och vila lite på maten nu så jag blir ännu piggare...


Hare underbart!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0