28 Februari 2011

jävla fitt morgon! Jag hatar räkningar, alla stora jävla räkningar som försäkringen och sånt som alltid lyckas komma på samma månad och inte bara samma månad utan månaden då jag inte har råd med de stora räkningarna.
Jävla tur att man har underbara föräldrar som stället upp. Hur fan skulle jag klara mig utan mamma och pappa?!
Jag önskar bara att allt skulle kunna lösa sig nångång, men det känns fan bara som att ju mer jag försöker ju sämre går det, vad fan ska jag göra liksom?


Men men, denna månaden är löst iaf tack vara er!

Men nu ska jag väl göra mig iordning för att gå och handla med Pernilla, mat mat mat. Saker att äta måste vi ju ha hemma iaf. Äta bör man annars dör man.

Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0