7 Februari 2011

Nu åkte Pernilla till mullsjö för en lite stund sen. Fasen va tomt det blev nu då :/
Jaja, kvällen är ju snart slut så man får gå och lägga sig ändå, jag får klara mig helt enkelt.


Idag jobbade jag till 12 och sen åkte jag hem till Sissi för att se hennes nya fina lägenhet och det var den också. Nytt och fräscht. Massa mys att träffa Crespo igen med :)
Efter det så har jag varit hemma och färgat håret (kommer att mmsa in en bild snarast), diskat och torkat av lite i köket..
Alltså så har det inte varit någon jätte spännande dag, men absolut godkänd. Fick ju träffa Sissipluttan <3

Men nu ska jag sätta på tv:n, lägga mig i soffan och njuta av att jag har den för mig själv.

Ha det underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0