För att ha med en bild!  Efter ett skönt i...

img_8296 (MMS)

För att ha med en bild!  Efter ett skönt insomnande igår med några avsnitt av Sunes jul så är jag nu uppe igen. Inte så pigg på att åka till jobbet men vad gör man, det är ju inte så många timmar direkt. Efter jobbet ska jag träffa Sissi på stan och ta en fika även fast hon har kräksjukan på jobbet. Jag får hålla mig på avstånd liksom, haha. Har inte så mycket mer att skriva, eller jag vaknade till en sjukt jobbig dröm, mattor som flöt väg ut i Vättern med massa folk som alla trodde skulle drunkna fast dom sen inte gjorde det för att det hade blåst så mycket så att det var långgrunt i hela vättern, det var typ djupt upp till knäna haha. helt sjukt var det! Men nu ska jag göra mig iordnig det sista innan jobbet. Ha det underbart!!



Kommentarer
Tresystrarnaijeans

Vilken söt blogg du har!

Allting bra med dig idag? (:

KRAM / Tresystrarnaijeans

2011-02-07 @ 06:33:54
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0