12 Januari 2011

Sen emma ringde och väckte mig i morse vid 12 så har jag suttit med skolböckerna i högsta hugg. Hon berättade nämligen för mig att det ska vara inlämnat i typ morgon.  Känner mig rättså matt nu kan jag erkänna. Men jag tror fasen att jag typ är klar iaf.

Så nu resten av dagen? jag försöker få tag på mor innan hon åker hem så hon kan komma och lämna mat till mig och kanske ett paket cigg med om hon är snäll :) Sen ska jag kolla på säsong två av en ny favorit serie, Califoriacation. Kanon bra ju, tack Magnus för tipset.

Sen får jag se om det händer nåt mer, som sagt rättså sleten känner jag mig. Och jag måste vara på topp till på lördag då jag får finbesök.

Men nu ringde mor, hon kommer med massa god mat till mig :D Love you mummi <3 Mammas kalasgoda köttfärsoch kålröra, Jammy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0