28 Januari 2011

Grattis Therese!! Som fyller en vacker dag som denna :D


Nu har jag suttit och betalat mina räkningar, det blir en fattig månad. Himla tur att vi har både kyl och frys knökafull med grejer.

Idag blir det jobb 15-21 kul, verkligen va jag vill göra. Eller ja, det spelar ingen större roll. Det är imorgon jag inte vill jobba och likaså vill jag inte börja jobba 07 på söndag. Men sånt är livet. Inget att vara bitter över.

Frågan är vad jag ska hitta på fram till att jag börjar jobba. Jag ska kolla på det nya avsnittet av VP som kom idag. Det ska bli sjukt spännande, dom har ju haft ett litet uppehåll så jag kommer knappt ihåg vad som hände sist. Men antagligen en riktig nagelbitar cliffhanger.

Men nu ska jag gå och hämta en snus och sen.. Ja du..



Puss!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0