4 Januari 2011

Konstigt nog så känns det rätt naturligt att skriva 2011. Hoppas att det kommer att bli ett bra år :)

Gårdagen var en jag är duktig dag, jag började komma igång med mina skolarbeten riktigt ordentligt. Så nu har jag nog ett grepp om hur jag ska skriva iaf. nu fattas det bara lite studielitteratur att gå igenom och referera till så är det klart sen.
Sen kom efterbliven /störd-Daniel hem till mig och vill kollade film. Eller ja, jag kollade film, han fattade ju ingenting. Men jag blev inte särskilt förvåndad. Men det var trevligt.

Idag blir det antagligen inte mycket gjort fram till klockan 16 då jag börjar jobba.

Men ha det fint!

Puss!!


Kommentarer
cattan

Ja, dom kostar 40 kr :)

2011-01-04 @ 12:11:41
URL: http://cattans.blogg.se/
cattan

då får vi fixa det :D

2011-01-04 @ 13:08:55
URL: http://cattans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0