5 Januari 2011


Idag är det onsdag eller för dom som vill, känner för det, taggar för det, sugna på lillördag
!!

Nu sitter jag iar i soffan, dricker kaffe och har precis pratat med min söta underbara älskade Pillipill. Nu är det inte långtid kvar till hon flyttar hit. Jag har ju faktiskt redan gjort plats i mitt vardagsrum för hennes säng. Nu är det bara bokhyllans som ska flyttas så hon får sitt egna lillla krypin :)

Idag blir det nog en händelserik dag tror jag. Efter 16 kommer emma hit, hon ska sova hos mig pga att vi ska plugga som små slavar imorgon. Bli klara med skolan liksom.
Sen ikväl så åker vi till Pillan och förfestar innan Olearys :D Feeeeest! Och framförallt, första gången för lilla storasyrran på Olles. Så ofta är hhon ute och partajar liksom.

Men nu ska jag fortsätta lata mig i soffan, har ju inte brottom någonstans direkt.

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0