året 2010

1. Gjorde du något i år du aldrig gjort förut? Japp och jag hoppas jag aldrig behöver göra om det
2. Höll du några nyårslöften? jag tror inte jag hade några, tar dom till nästa år istället
3. Blev några av dina vänner föräldrar i år? Jo det var några stycken
4. Dog någon nära? nepp
5. Vilka länder besökte du? Jag har inte varit utanför sveriges gränser :/
6. Är det något du saknar år 10 som du vill ha år 11? Utlandsresa och lite kärlek vore inte fel
7. Vilket datum kommer du alltid minnas? 14 Januari
8. Var var din största framgång 09? att jag fortfarande lyckas att betala min hyra
9. Största misstaget? Att jag inte tar skolan i första hand så jag ligger efter massa nu
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Njaa jag tror inte det.. Inte mer än operationen
11. Bästa köpet? min nya dator, tack pappa
12. Vad spenderade du mest pengar på? räkningar och hyra
13. Gjorde nånting dig riktigt glad? Inget jag kan kommapå sådär på rak arm
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 10?
Waka Waka med Shakira kommer ju plåga en och typ Rihannas Complicated
15. Var du gladare eller ledsnare i jämfört med tidigare år? Jag har nog varit lite mer ledsen, men det är ju inget fel med det. Jag är ju rätt lycklig ändå :D
16. Vad önskar du att du hade gjort mer? Jobbat och pluggat
17. Hur tillbringade du julen? MEd familjen och på jobbet med vinterkräksjukan
18. Blev du kär i år? Lite kanske. men inget jätte alvarligt
19. Favvo program på TV? På tv vet jag inte men på datorn. Big Bang theory, Chuck och Vampire Diaries
20. Största musikaliska upptäckten? Spotyfi
21. Årets bästa film? Harry Potter och dödsrelikerna part 1
22.  Finns det något som hade gjort ditt år bättre? Antagligen..
23. Hur skulle du beskriva din stil år 10? Dryg, drygare, stördast
24. Vad fick dig att må bra? Vännerna, familjen och katterna såklart!
25. Vilken kändis var du mest sugen på? Paul Wesley
26. Vem saknade du? Ingen särskilld
27. De bästa nya människorna du träffade ? Jag har träffat massa nytt folk detta året, så ni som tycker er förtjäna det så får ni ett hjärta av mig
28. En värdefull läxa du lärt dig i år? Plugga direkt och dra inte ut på det



Kommentarer
Anonym

operation?

2011-01-04 @ 23:10:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0