fucking 14 Januari 2011

Dagen idag kommer att förbli grå-svart och antagligen innehålla en tår eller två. Men det är faktiskt bara att acceptera det och jag har en bra anledning till det. Jag har ju faktiskt lite känslor (tro det eller ej), jag är ingen stålkvinna och dom känslorna kommer idag. Dom är ingenting jag bara kommer slänga iväg och gräva ner. Någongång kommer dom att bubbla upp till ytan, så det är likabra att ta det idag när det faktiskt är exakt ett år sen.

Om en halvtimme kommer min kära mor och hämtar mig, jag ska hjälpa henne att plocka undan julen. Slänga ut granen och packa ner hennes älskade tomtar. Sen hoppas jag på att få lite mat med.

Och sen ikväll blir det bowling med kära vänner, hoppas att det grå-svarta är över då.

Och en sak till..
Tack alla mina fantastiska vänner och min underbara familj för att ni alltid finns och ställer upp. Vissa mer, vissa mindre och alla på olika speciella egna vis. <3



Jag kommer aldrig glömma att du inte ringde och frågade hur det gick.. Att du glömde vad som skedde just den dagen och hoppas inte att du glömmer det heller, hoppas att det gnager på ditt samvete varje dag och hoppas att du mår lika dåligt som jag idag. Även fast jag vet att du inte ens tänker på det så hoppas jag, även fast jag vet att du har glömt hela grejen.


Kommentarer
Kikki

Krama

2011-01-14 @ 14:04:22
URL: http://kikkilin.blogg.se/
Sissi

<3

2011-01-16 @ 09:37:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0