Liten lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Kanon bra, detta kommer bli en toppen dag
Favoritgodis: svååårt, det beror nog på vilket humör jag är  på
Är det nåt du absolut inte äter: Svamp!! Man äter inte sjukdomar
Kläder just nu: Mjukisar och ett linne, slapp söndag :)
Musik just nu: Petter - Längesen
Vad sa du senast: Skulle vara mysigt om du kröp ner hos mig. typ
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: stelåldern, tänk att få vara med när dom uppfann hjulet. Sjukt häftigt!
Sommarplaner: Jobb jobb jobb jobb
Fisk eller badkruka: Firre!
Saft eller alkohol: alkohoool
Längd och vikt: ca 153 cm, ca 47 kg
Hur många kuddar sover du med: två, men det måste finnas tre i sängen
Favoritväder: soligt varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: datorn fulltankad med serier, fåånen, souercream chips
Spelar du nåt instrument: Inte en chans.
Morgon- eller nattmänniska: kväll skulle jag vilja säga
Sparare eller slösare: utan tvekan slösare
Vem är viktigast för dig: Det finns några stycken
Bästa film: Kan nog inte välja en
Tror på liv på andra planeter: Njaa, kanske.
Kommer du ihåg din första kärlek: Absolut, kan ju aldrig glömma min kära Felix
Älskar du henne/honom fortfarande: Älskar kanske jag inte gör riktigt. men han är snäll
Har du några homosexuella vänner: yes
Tror du på mirakel: Yes, det gör jag nog
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: utan tvekan!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jo det måste jag nästan vara med tanke på de dementa panchisarna på jobbet
Ser du på kärleken som ett misstag: varför skulle jag?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två
Bio eller promenad: beror på vad klockan är och vad det är för väder
Är du kittlig: Japp när jag orkar
Snarkar du? Dom säger det, men det tror jag inte på
Stjärntecken? Lejon
Rädd för insekter? Spindlar iaf. De är det värsta gud har skapat
Äckligaste insekten: Spindlar som sagt
Största svaghet: Svaghet, jag? Nesch, finns inga :P
Det här är jag bra på: Det mesta jag gör och har testat på
Bästa bok? Svenhammeds journaler och i taket lyser stjärnorna
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag vill vara spindelmannen
Vad vill du jobba som? Behandlingsassistent
Chips, morötter eller godis? chiiiips
Pizza eller hamburgare? båda helst samtidigt :P
Skriver du dagbok? Jag bloggar ju
Har du nån flickvän/pojkvän? Ja, jag har visst det <3
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? jag har ju tatuleringar och det kommer att bli fer
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Borde väl säga städat
Gungar du på stolen? njaa
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? absolut! men jag skulle nog kunna fega ur om jag ska vara ärlig
Vilken hand håller du gaffeln i? beror på om jag änvänder kniv också. Utan kniv-höger, med kniv-vänster
Hur är din drömtjej/kille? Stefan Salvatore!!! En känslig sjukt snygg vampyr, kan det bli bättre
Hur många syskon har du? tre
Vad är du mest rädd för? att bli ett kolli som inte får dö
Är du rädd för blod?
njaaa, kanske inte
Saltar du på maten? ofta!
Gillar du att sjunga? klart!!
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Hotell och Restaurang. För det verkade slappt när vi skulle välja :P .. haha
Anser du att du är stark? Jag är nog starkare än va de flesta tror
Brukar du sola? tråkigt!
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten upp och ner om det är möjlligt
Röker du? japp
Snusar du? japp
Kaffe, te eller inget? kaffi kaffi kaffi!!
Har du en besatthet? Hmm.. antagligen ett par stycken


Kommentarer
Torsteinhedda

Very informative and enlightening website

2011-07-15 @ 11:06:51
URL: http://torsteinhedda.blogocial.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0