SÄG DÅ!

En aprileftermiddag i helsingborg -09


Nu ligger jag och pratar med mor i telefon. Mysigt! tycker om att prata massa strunt med henne, plus att jag hade lite att uppdatera henne om nu.

Vad säga mer då? kan ju tala om för er att jag räknade ut att jag har tre lediga datar nu under en tvåveckors period, det är ju spännande. Men det blir fina pengar av det :) Synd bara att jag missar Bodaborg med massa underbara på lördag för att fira Therese. Hoppas bara jag kan fixa och va med en stund på kvällen då. Nån som vill hämta mig i norrahammar runt 22-23 på lördag?

Sen kan jag ju tala om att jag känner mig lite ensam, jag har ju haft så mycket folk runt omkring mig de senaste dagarna och nu har jag bara 4 katter som går runt och skriker på mig.

En sak till jag kan berätta är att jag är kär, men det tror jag att de flesta redan har räknat ut. Haha, bara jag som är lite sen.

Funderar faktiskt på att gå och lägga mig, känns rätt onödigt att sitta uppe bara för att, är ju rätt mör i både kropp och själ.

Puss!!



:D


Kommentarer
Alex

Mammor är dom bästa!



Ylva, alla visste. ;) Vi väntade bara på dig.. ;D Hihi

2011-01-27 @ 21:53:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0