Uppe med tuppen på riktigt idag. Det var l...

img_3552 (MMS)

Uppe med tuppen på riktigt idag. Det var lääängesen jag var det en lördag. Känner verkligen för att jobba idag istället för att åka till bodaborg med massa underbara människor.  inte!!! Och bara så ni vet, ni som ska dit och inte kollat fb, Daniel har planerat att fuska. Men men.. Jobba till 16 idag , kanske får gå tidigare, kan ju alltid hoppas liksom. Sen åka hem och göra sig iordning för att åka till norrahammar och vara med och fira Therese lite. Och imorgon jobba 7-21 kuul!? Men om jag har tur så kanske jag kan börja senare imorgon, det märker vi sen. Men nu ska jag göra mig iordnig det sista innan jobbet, tyst som en mus för att gulleparet ligger och sover. Puss!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0