uttråkad och ensam :/

Rastlös, det är jag det.
Jag ångrar att jag inte åkte bort till Pernilla. Det känns ändå som att magen har lugnat ner sig lite. Jag mår ju liksom inte dåligt annars, förutom att magen är väldigt konstig :/

Men så är det iaf, jag får hoppas på att det är nåt kul på tv ikväll istället, för det är ju himla troligt? Nooot!

Så nu sitter jag iaf här i soffan och mest gör ingenting. Springer runt och kollar bloggar typ, försöker hitta en ny favoritblogg, har du nåt tips? Förutom dom vanliga storbloggarna liksom. Nån liten som sticker ut? Nehepp, inte det :/

Nä jag nu ser jag att How I Met Your Mother går på 6an, antagligen slut snart. Men det är säkert nåt superbra efter det också..

Känner att jag inte är så pepp idag som jag var igår, inte så konstigt, gick på massa konstig energi igår som jag inte vet var den kom ifrån..
Men nu blajjar jag igen.

Ha det underbart!
Puss!!


Meeeeeeh! Nu blir det jobbigt på andra hållet istället. Suck!


Kommentarer
Anonym

http://lindaskriver.blogspot.com/

2011-01-20 @ 01:19:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0