Wah va trött jag är!

Nu kom jag precis hem från jobbet. Vilken jävla dag!
Men det gick bra att jobba ed bemaningen, hon var riktigt duktig. Det var resten av dagen, alltså timmarna 18-21 som var åt helvete. Jobbade då med syster och då släppte väl spänningarna som jag hade inför allt ansvar på mig så jag blev helt slut i huvudet. När vi hade slutat och kommit ut från jobbet sa Karin att jag fick IG i kvällens arbetsinsatts, jag förstår henne dock. Blev inte mycket rätt gjort :P

Men jag fick skjutts hem iaf, himla skönt att komma hem snabbt istället för att behöva vänta på bussen. Tackar för det Daniel :)

Men nu blir det en cigg och sen sängen.

Puss!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0