19 Juli 2011

Och det är tiisdag.
Jag har inte gjort ett skit mer än att tvätta nu ikväll, var rättså mör i kroppen i morse efter gårdagen då Petter och Simon fick för sig att dricka massa fulwhisky. Och då frågar ni er, varför var du mör i kroppen för att dom drack. Jo jag var ju tvungen och dricka öl för att hålla dom sällskap, förstår ni vääl :P

Igår var jag ju som sagt på Harry Potter också, skulle inte förvåna mig om jag och mina två systrar grät mest i hela salongen när filmen var slut. Emma sa det att sist vi tre satt på en bio och grät såhär var när vi kollade på Lejonkungen.
Hemskt var det verkligen och jag kan fortfarande inte riktigt förstå att det är slut. Jag har ju för tusan följt Harry sen jag gick i 5an och det är ett par år sen nu :/


Nu har jag egentligen inte så mycket mer att skriva.

<3

 

Imorgon har jag sovmorgon igen, börjar 13.30 :)
Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på nåt kul, vad vet jag inte än och jag tror inte att jag får bestämma heller..
Puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0