24 Juli 2011

Grattis min kära Eeda på 22;) års dagen!!


Igår blev det en mycket mycket trevlig kväll med mina käresta vänner. Vi var hemma hos Eeda och firade hennes födelsedag med folk som det var längesen jag umgicks med, vilket jag måste ändra på. Saknar de folket!
När de andra gick ut åkte jag och Petter hem och åt mackan vi köpte med oss från Subway, muums!

Idag blir det nog inte så mycket mer än soffan tror jag. Måste ju ladda inför en ny jobbvecka. Massa jobb denna veckan, är bara ledig på fredag..

Annars då..? Norge, jag behöver väl inte säga mer. Det gör ont i hjärtat. Vidrig..

Men nu ska jag gå in och mata grannens lilla kisse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0