31 Juli 2011


Igår blev en bra kväll! Även om jag inte egentligen trodde att jag kände för att följa med syster till Maran så gjorde jag det och ångrar mig inte. Massa trevligt att sitta där och tjata och dricka lite vin, sen kom Marans bror och Linda också. Ju fler ju roligare.
Och när dom gick till Velvet kände jag att det var dags att gå hem, förstås med svängen förbi kycklingmamma och ta med lite mat hem.

Nu ska jag väl snart göra mig iordning för 8,5 timme på jobbet. Jippie! Men sen efter det bär det iväg hem till älskling :D Haha, jag har känt mig riktigt patetisk denna helgen faktiskt :P
Hans kusin skule tydligen följa med till stan också, så spännande.

Men nu lite mer kaffe och en rök och sen göra mig iordning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0