8 Juli 2011

Nu ligger jag i sängen, slutade jobba för en timmesen drygt och jag har hunnit hem, duschat, lyssnat på musik och dricka bärs på balkongen och pratat med kära mor.
Mår mest bra :)
Jag vet inte, känns som jag har tusen saker och ingenting att skriva. Så det blir väl inte så mycket mer än såhär.
Jag  vill vara ledig och gå ut och partaja, hoppas att det blir tillfälle till det nästa helg, någon som ställer? :D Bra!


Men nu ska jag läsa lite blogger, dricka färdigt min bärs och sen sova.
Imorgon blir det jobb 7-12 sen bada med Saarah och kanske Petter och Jonas och sen jobb 16-21 igen. Och på söndag har jag soovmorgon, tjohoo!









Jag har tvivel kvar,
men det försvinner mer och mer för varje dag som går..
:)


Kommentarer
Sissi

jaaag vill :)

2011-07-08 @ 22:59:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0