God morgon god morgon god morgon. Rätt bra...

img_6316 (MMS)

God morgon god morgon god morgon. Rätt bra morgon om jag ska vara ärlig :) kaffe cigg sällskap och Reinfeldt på tv, mycket bra liksom. Idag blir det jobb, 14-21 och sen hem och sova. Inte lika kul att jobba denna helgen också, men jag är trots allt ledig nästa så jag får väl vänta med mitt stora intagning av alkohol till dess. Vem är ledig då och vill göra mig sällskap? Nu hoppas jag mest på att det är lite bra väder på min timmar imorgon så vi kan åka och bada :) ja hörrni, vad ska jag säga mer, saknar min dator lite :P men ha det så bra folk!



Kommentarer
Anonym

Inte visste jag att du var ett så'nt fan av Reinfeldt! Kul :). För inte menar du väl Seinfeldt .....eller?

2011-07-08 @ 21:29:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0