rubrik

Jag fick typ order om att blogga, så jag får väl helt enkelt lyda och göra det antar jag.
vad ska jag hitta på att skriva då?
Har varit en sväng hos Petter och sen åkte vi till Pernilla och Pierre där också Alex var. Måste säga att deras lägenhet var jävligt fräsch och att man blev lite avis. Jag vill flytta typ nu, till en frääääsch ljus lägenhet, köpa massa nya fina grejer att inreda den med. Men det lär ju ta ett tag innan det lär händer tyvärr /:

Jag måste också säga att jag är rättså glad.

Ska kolla lite serier nu och sen somna och hoppas på att jag inte vaknar när en alkoholpåvärkad syster kommer hem.

Jobb tidigt imorgon och sen sooovmorgon på fredan :)


Och nu säger  jag Gonatt :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0