1 Juli 2011

Nu är visst klockan 1 timme över 1:a Juli vilket betyder att jag fyller ett steg närmre 25 denna månaden. Shit alltså!

Idag har varit en kalas dag!
vaknade hos morsan, kokade kaffe, drack frukost på altanen, fyllde plaskdammen och satte mig i solstolen och där ifrån flyttade jag mig inte förrän mamma slutade vid 16. Ni kan ju tänka er hur jag ser ut nu :P
Tobbe kom och höll mig sällskap, himla trevligt eftersom vi inte har setts på jätte länge.

Sen åkte vi och handlade, Karin undrade ifall jag och Tobbe ville fälja med ut en sväng. Sen blev det inte så eftersom det såg ut att bli oväder. Så isället så blev det en kväll med vin och öl hos Tobbe med massa trevligt sällskap, himla mysigt alltså.

Nu ska jag lägga mig och kolla på japanskt tills jag somnar och imorgon blir det jobb kväll.
Hoppas ni har det lika bra som jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0