10 Juni 2011

Efter total kross, sågad vid fotknölarna, fick fötterna undansparkade, slag i magen, smäll på käften igår så är jag på banan igen, mår fortfarande dåligt och kommer väl antagligen göra det ett tag. Men jag är mest arg, arg och bitter på mig själv att jag kan vara så vansinnigt korkad och hoppas på något jag egentligen vet inte finns.. IGEN!
Men nu när jag har förklarat så känns det bättre, visst jag får väl inget svar på vad som skrevs, men nu vet jag att du vet.


Igår hade jag iaf en massa trevlig eftermiddag med mina favoritbrudar. Vi fick ett ryck och tog oss en spontantripp till Lager 157, det fanns kanske inte jätte mycket kläder, men jag fick iaf med mig 3 par skor och lite annat hem. kanon! Skor kan man ju liksom aldrig få för mycket av eller..?
Tack brudar för igår <3







You will be in my heart
forever!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0