13 Juni 2011 - Kalas dag!

Sjukt trött på jobbet, gömde mig typ i köket för att jag kände att jag inte hade något tålamod alls.
Men det gick kalas ändå :)

När jag slutade klockan 13 så åkte jag till Petra och hon klippte mig, måste träffa henne lite oftare, himla roligt att träffa henne :)
Efter det hämtade Kikki upp mig och vi åkte och fixade lite och dagen slutade hemma hos mig. Vi dampade loss som vanligt och det slutade med planering och utförande av Mission-Karin-blir-blöt. Det gick kanon :) Hon blev blöt, visserligen så blev vi det med efteråt men det var det absolut värt!

Kikki och jag på kryssningen förra året, vill kryssa igen, NU!


Nu ska jag lägga mig och kolla på ett nytt avsnitt av Game of thrones, Magnus har gjort mig vansinnigt nyfiken på det :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0