21 Juni 2011

Idag har jag jobbat med världens jävla idiot! Jag tror nästan jag kan säga att jag hatar denna person. Det är nog den personen jag tycker minst om i hela universum iaf. Skulle nog hellre arbeta med Stalin tror jag.
Men dagen gick ju iaf, bara 3,5 vecka kvar innan personen går på semster. Yes!


Efter jobbet åkte jag och Karin upp till ryhov och träffade morfar. Usch, det var lite jobbigt att se honom ligga i en sjukhus säng med syrgas i näsan. Han har ju liksom alltid varit frisk. Men det var skönt att höra att han har sin spydighet och dåliga humor kvar iaf, då känner man att han kanske inte är så dålig ändå.
Men vi får se hur det går, han får vara kvar över midsommar iaf.

Sen åkte jag och handlade inför midsommar, kanske tog i lite med alkoholen, men hellre för mycket än för lite eller hur..?
När jag kom hem ringde Pernilla och vi snackade lite om fredagen, jag försökte få ur henne lite vad vi skulle hitta på men det gick inte så bra.
Men jävlar va taggad jag är! Det ska bli så sjukt roligt!!



Ikväll blir det inte mycket, mest sitt i soffan med en påse ostskruvar.


Kommentarer
Alex

åå sånt är så jobbigt! Har en sån person på jobbet med, bara klarar inte av han. Men han går på semester nästa vecka!! Jeeeey !

2011-06-22 @ 02:01:57
URL: http://alexsandraalexsandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0