29 Juni 2011

Soooovmorgon har jag haft idag, himla skönt alltså :)
Så nu börjar jag jobba om 3 timmar vilket betyder att klockan då är 14.
Sen imorgon är jag ledig ledig ledig och om ingen vill umgås med mig i solen vid vatten då så åker jag hem till mamma och fyller upp min plaskpool där och bränner sönder mig. Himla härligt. Frågan är ifall jag skulle åka dit redan ikväll, så slipper jag ta mig dit imorgon menar jag. Hmm, ja det får vi se.

Igår var jag ute i vaggeryd och åt glass med lite folk och sen skulle det blivit film hos Magnus, men jag fick så förbannat ont i magen när jag hade kommit dit så jag svek honom lika snabbt som jag kom dit. Eller ja, jag hann vara lite smartare och hädnigare än honom ett först. Inte för att han någonsin kommer att erkänna det, men jag vet att han vet det räcker ;P


Men men, blaj färdigt. Nu ska jag väl göra mig iordning lite, äta lite och sen ge mig ut i värmen för att ta mig till jobbet.

Ha det kalas!


Kommentarer
Kikki

Vaggeryd??

2011-06-29 @ 12:21:13
URL: http://kikkilin.blogg.se/
Ylva

lekeryd då

2011-06-29 @ 22:51:57
URL: http://ylvavlaurin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0