Jag kan vara fyndig..

Asså jag har verklige mina ljusa stunder.

Mamma berättade efter när jag ringde upp henne att jag gav henne ett gott skratt :)

Så är det när man har en bajskväll på jobbet. Då får man göra sig lite rolig på andra sätt.

 


 

Som sagt, bajskväll på jobbet. Mina vårdtagare har varit underbara, mer än vanligt faktiskt. Det har varit den feta kossan jag jobbat med som har gjort min kväll till en bajskväll. Hon gör mig sur och grinig bara av att visa sig. Vet jag att jag ska jobba med henne så vill jag sjukanmäla mig. Ska det vara så?! Nej! Och jag är inte ensam om att känna så på den avdelningen.. 
Jag ska prata med chefen om denna människa så fort hon kommer tillbaka från sin semester. Sen kan jag få hur mycket skit dom vill, men jag vill ha bort henne.

Men nu sitter jag med syster, pratar minnen, lyssnar på musik och dricker ett glas vitt. Himla fint :) och verkligen behövligt.
Snart blir det sängen och spännande Naruto, himla spännande nu kan jag säga :D Yeehaa! Jag vet, jag är en tönt! haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0