toningsmousse

Jag har verkligen haft en kanon dag idag med mina nära och kära <3
Hunnit med alla som jag ville :D
Först lunch med Sissi och Kikki, lite vandring på a6 och ikea.
Efter det hem till Pernilla och Pierre med Kristian och slutligen mat med Kristian. Massa trevligt hela dagen förutom då telefonsamtalet från mamma att morfar är på sjukhuset igen.
Väntar på att hon ska höra av sig nu så jag får reda på hur det har gått, ingen kul väntan kan jag säga. Inte kul alls!

Nu sitter jag iaf med en toningsmousse i håret, när den är urskjöljd blir det sängen och sova. Jobba jobba jobba imorgon fram till lördag kväll, tjohoo! Haha..


Och ni får ursäkta rubriken, kom inte på nåt bättre :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0