1 Mars 2011

Halloojaaa och gomooorrroon!!
solen skiner och fåglarna kvittrar.. eller? jag hör några fåglar iaf.

Men det känns som att det är en sån dag iaf. vaknade på prima humör även fast jag r lite arg samtidigt. Men det skiter jag i idag.
Det känner som att det kommer bli en toppen dag iaf.


Vad jag ska hitta på är ännu inte bestämt, kanske ska till sissi en sväng i eftermiddag.
Och jag känner även att den dr massagen Karin skulle vara fin. Har så sjukt ont i axlar och rygg nu.


Men nu ska jag väl ta en dusch eller nåt.



Jag är så sjukt snygg på morgonen!
Ha det fiiint!






tänker man inte på vad man säger, så kanske det blir som man häver ur sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0