12 Mars 2011

Vilken underbar dag det har varit idag.
Fick visserligen vakna och gå upp alldeless för tidigt. Men sen har jag nog sovit 70% av dagen.

Ikväll kunde jag ha följt med på fest i hva för att fira Pirre, men jag känner inte alls för det och plus att jag jobbar tidigt imorgon.
Så det blir mys i soffan för hela slanten, underbart :)

Igår var supernice! ida och jag rockade loss på dansgolvet och kvällen slutade med en franskkebab från chickimama. det kan ju liksom inte bli bättre.


Men nu ska jag kolla färdigt på Food INC, sjukt intressant.

Ha en underbar kväll!

(Nä förresten, nu kom PP och PP hem så nu ska jag väl kolla på hockeyn en stund innan dom åker igen)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0