20 Mars 2011

Nu sitter jag här i min kära fotölj, lyssnar på lite småskratt från soffan där Pirre och Emil sitter och kollar på Magnus Betnér - Ingenting är heligt. För den har man ju inte sett sisådär 4 gånger nu, haha. Men han är ju sjukt bra killen, rätt porrig också på nåt sätt.

Igår var det jobb till 20.30, sen kom Johan och hämtade mig och vi hade en trevlig kväll till han nästan somnade i soffan och åkte hem.
Efter det var jag lite rastlös, funderade på att åka in till stan, men lat som jag är så blev det inte så. Drack ett par cider och la mig i sängen och somnade till en film.

Natten har dock varit sjukt knäpp. har blivit sms terroriserad av massa folk och likaså nerringd. Vid 03 kom packet hem (Pernilla, Pirre och Emil) sådär lagom fulla.
Massa lustiga drömmar har jag haft med, inget jag har i minnet men jag vet att jag vaknade flera gånger och undrade vad fasen jag har i mitt undermedvetna, haha.



Men nu ska jag nog göra mig iordning lite, får se vad jag hittar på idag. Galet fint väder och på tal om det.. Morsan ringde i förmiddags  och berättade att hon satt ute i solen i kortbyxor och t-skirt, ja hon är lite speciell min mor..

Ha en underbar dag i soolen :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0