23 Mars 2011

Gaaaalet vad jag längtar till imorgon, vet ni varför..? Då är jag lediiig :D
Då kan det ju vara dags ikväll att vända dygnet så jag kanske kan sova älngre än till 8 imorgon, jag blir så himla trött på mig själv. grejen är ju att jag inte har jobbat morgon på ett tag och behövt gå upp tidigt, men ändå kan jag inte sova på monnen. VARFÖR?!

Idag är det som sagt jobb 13-18, rätt soft tid så det är inte så jobbigt att gå till jobbet idag. Plus att det är här på råslätt så jag slipper bussa nånstans också :)

Men vad ska man hitta på efter det då? Sugen på att göra nåt kuul :) Har dock inga pengar till nåt kul så det får väl bli att sitta hemma i soffan med Pernilla, inte så dumt det heller.


Men nu ska jag nog hoppa in i en varm lång dusch och sen ta och göra mig iordning för arbete. Måste hinna äta nåt innan med.


Ha en underbar dag!


Sheldon Cooper <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0