31 Mars 2011

God morgon, god morgon, god morgon
Jädrans va jag somnade pladask efter Big Brither igår, skulle ha kollat på Mr Nobody som min lära kusin tipsade om på fyllan, men icke. Jag såg nog inte mer än 5 minuter tror jag, haha.

Annars igår var en bra dag på jobbet, vi hade ju en som gick brevid igår så det var mer än lugnt.
Idag så är det jobb på råstlätt 13-21, nice.

och här kommer tre bilder från festligheter..




Sådär ja, men nu ska jag forstätta dricka mitt underbara morgon kaffe innan jag hoppar in i duschen och gör mig färdig för arbete.
Ha det underbart!!


Kommentarer
Linn

Frågestund just nu på min blogg! Ni har fortfarande en liten stund på er att bomba in frågor som ni vill veta om mig! :)

2011-03-31 @ 20:17:03
URL: http://linnhahne.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0