5 Mars 2011

Japp och idag vill jag mest säga..

GRATTIS TOMPA PÅ 35 ÅRS DAGEN!!


Nu sitter jag hos karin och dricker kaffi, snar så hämtar emma upp oss och då bär det iväg till Bakneryd till Jessica, Saga, Trippe, Birk, Kate och den fjärde som jag inte kommer ihåg namnet på. Ridning står på schemat :)

sen blir det hem och ner till stan, bolaget kanske stan och sen hem, sova en stund.
Tillslut så ska jag göra mig vacker för Perlas födelsedags/inflyttningsfest. Ska bli himla massa roligt att träffa massa folk som jag inte har sett och umgåttsmed på år och dag.

Men nu tutade nog emma på oss, dags att springa.

Over and out!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0