Slöööndag


Haha, sicken jävla slödag det har varit idag. Helt sjukt.
Kom inte upp ur sängen förren strax innan 12, satt i soffan fram till klockan typ 15. Då kom Tompa på kaffe och jag åt lite mat.
Nån timme senare åkte han och jag gick och handlade lite och sen har jag suttit ännu mer i soffan.

Nu gick jag faktiskt ner och kollade ifall det fanns nån tvättid och tur som jag hade så gjrode det de, så nu tvättar jag lite för att göra nåt nyttigt denna slöndag.

Sen blir det Solsidan - Time out - Big Brother, får se ifall någon vill hålla mig sällskap. Annars så finns det ju 4 katter här som kan vara rättså sociala ibland.

Ha det super!




Happy!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0