Strålande humör!

Jag slutade klockan 16 efter det har jag:
- Dammsugit
- Torkat govlen
- Klippt klorna på fyra katter
- Badat fyra katter
- Duschat
- Ätit
- och varit på Willys och handlat för att Pernilla ville ha paj <3

Hur sjukt är inte det då?!  Jag är verkligen på sånt strålande humör, jag hoppar runt här hemma :D Springer på små rosa liksom. Varför? inte en jävla aning, nåt måste det vara. Jag känner knappt igen mig själv.

Snart vaknas det paj och sen senare kommer Kristian och hälsar på. Vill knappt det, han kommer ju vara så jävla brun efter att ha varit i Thailand sjukt länge. Men det ska bli sjukt nice att träffa han igen, har saknat det lilla monstret :D

Ha en super kväll folk!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0