10 Maj 2011

Nu har jag kommit hem till staden igen.
Det har varit lika mysigt som vanligt i skogen :) Mys med mina pojkar, lek i sandhögen, grillning i solen, filmmys i soffan..
Men det har funnits plus och det har funnits minus denna gång också.
Pluset var väl att jag har kört traktor, hur häftigt är inte det liksom. Sjukt roligt och jävlar va duktig jag var :)
Minuset var att sent igår kväll lät det som att någon höll på att mördas utanför. Efter att ha stått tillsammans med syster och Pärre på verandan i kolmörker och lyst med ficklampa för att kanske se vad det var så insåg vi att det var en råbock som var arg.
Men jävlar va läskigt det lät frå början.


Det är sjukt va imponerad jag är av denna underbara lilla kille, även om han är ett monster ibland/ofta :P


Men vad att göra idag är frågan..?
Ut i solen vill jag ju givetvis, men frågan är när hur och med vem/vilka.

Nä, nu ska jag sätta igång kaffebryggen och ta mig en stärkade tår <3
Ha en superbra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0