15 Maj 2011

What to do, What to do?
Jag börjar jobba klockan 16 idag, måste dock förbi a6 en sväng innan dess. Suck! Att jag aldrig lär mig, men va fan så kan det gå liksom. Haha!

Vaknade vid 9 idag, yeah! täkte jag och låg och drog mig en stund. Fick typ 10 timmars sömn inatt, det är nog bannemig års rekord.

Men nu liksom, Sissi tyckte att jag skulle åka till henne innan jobbet. Men det känns sådär, jobbar liksom på råslätt idag så det blir ju en liten omväg om jag åker till hva innan. Så jag tror jag kommer att stanna på mitt kära (?) österängen fram tills jag måste åka till a6. Hoppas bussarna passar bra ihop.

Jag skulle ju kunna ställa mig och diska, kan ju säga att det behövs lite grann. Och sen skulle man kunna laga någon god mat, det var nämligen ett tag sen. Förutom kålsoppan som jag gjorde igår, jävlar va god den blev!
Men någon god pasta kanske, inte så himla dumt liksom.


Måste bara dela med mig av ett clipp som jag slulade från Cattan
Den här bruden gjorde min morgon!


Hoppas att jag får en lugn kväll på jobbet och att ni får en riktigt underbar och slö söndag!


Kommentarer
Eda här igen o stör

hahahah den filmen gjorde min dag.

2011-05-18 @ 16:52:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0