22 Maj 2011

Vaknade klockan 08 av att karin för ett jävla liv ute i vardagsrummet. Helt plötslligt kommer hon in med en fågelunge i handen och säger förvånat:
- Det var Sorken som tog den!
Hon menade då på att hennes lata fanskap till katt hade lyckats bättre än mina två, där av sin förvåning

Då var det bara att gå upp och dricka sitt morgonkaffe och efter det bli med tvingad till mammas kollonilott för att svischa.
Ylva the grassdestroyer!
(förjävla läcker bild mamma fick till alltså :)

 

Men frågan är vad man ska hitta på nu, ligger i min säng igen, pratar lite med Koffe på skype och börjar känna mig rastlös och hungrig.

Fixa lite käk kanske och sen åka till rosenlund och simma är väl min vision, men frågan är hur bra den kommer gå..?



Kommentarer
sorkens matte

de e klart man är stolt över han=) och ingen tvingade dig du följde med frivilligt.

2011-05-22 @ 16:21:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0