25 Maj 2011

Nu sitter jag på balkongen och har precis kommit ur duschen.
Nu luktar jag gott för första gången idag, för jävlar va jag har luktat svett :) MYS! ;P

Idag när slutade var jag lycklig, när jag hämtade mitt paket på österängskiosken blev jag lyckligare, när jag kom hem blev massa lycklig för att karin hade städat <3 och sen när jag öppnade paketet från HM blev jag lyckligast eftersom jag insåg att jag hade beställt massa fina grejer :D

Men nu ska jag lägga mig i sängen, vila vila vila eftersom jag är trött trött trött.
Imorgon blir det upp tidigt igen för att jobba 7-14. Sista dagturen denna veckan, himla skönt alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0