8 Maj 2011

TjoooBree! Ey lissna!
Usch, jag har umgåtts med Sissi, Tobbe och Adam alldeless för mycket nu, visserligen på både gott och ont. fast det onda överväger nog, haha <3

Igår blev det en mycket trevlig kväll med massa trevligt sällskap, men när de andra drog ut så stannade jag och Tobbe hemma och kollade färdigt på Fast and the furious och se när han gick däckade jag rätt snabbt.

Imorse blev jag dock rätt sur när jag vaknade och kollade på klockan första gånge 06.30, suck! Me jag lyckades somna om fram till 7 iaf.

Så jag gick upp så småningom och gjorde mig iordning. Ringde Sissi och bestämde att jag skulle till henne, så jag tog svängen förbi Tobbe och åkte med ha dit.
Så där har jag varit hela långa underbara dagen, sol, pizza och Avatar blev det. wonderful!

Och nu sitter jag här, hemma på österängen, konstigt, och väntar på att BigBrother ska börja så jag kan få sova snart.

Men nu ringa lite snabbt till PP som jag har glömt att ringa upp. Sorry Snuttan <3


Ha det underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ylva V Laurin

Ingen big deal

RSS 2.0